পাঠান মুভি রিভিউ, শাহরুখ খানের পাঠান মুভি ডাওনলোড লিংক

শাহরুখ খানের পাঠান মুভি রিভিউ ডাওনলোড লিংক

সিদ্ধার্থ আনন্দ ও আব্বাস টায়ারওয়ালা; পাঠানের সাফল্যের সবচেয়ে বড় নায়ক এই দুই লেখক। পাঠান মুভির গল্প বা সিকোয়েন্স যেভাবেই সাজানো হোক, আপাত দৃষ্টিতে সিনেমার অংশ মনে হলেও মুভির সংলাপ যে শাহরুখের ক্রিটিকদের উদ্দেশ্য করে লেখা এতে কোন সন্দেহ নেই।


একদম প্রথম টিজার থেকেই যদি ফলো করা যায়,
Kya jante ho tum pathan ke bare meinঃ কি জান তুমি শাহরুখ সম্পর্কে?


3 saal se uski koi khabar nahiঃ ৩ বছর আগে (এখন ৪ বছর হয়ে গেছে) জিরো সিনেমার পর তার আর কোন সিনেমা আসে নাই।


Apne last mission mein wo pakda gaya; জিরো মুভি ফ্লপ ছিলো।
Suna hai bahut torture kiya use; জিরো মুভি মুক্তি পাওয়ার পর প্রচুর ট্রল হইছে শাহরুখ,


Pata nahi hai ki pathan mar gaya hai ya; সবাই বলছে শাহরুখ আর উঠে দাড়াতে পারবে না, স্টারডম শেষ।
Zinda hai………; এখন যেহেতু মুভি মুক্তি পাইছে আর বক্স অফিস ই বলে দিচ্ছে (শাহরুখ বেচে আছে)


এ ছাড়াও সিনেমার শুরুতে ও শেষে পুরনো আহত বা আর্লি রিটায়ার্ড সৈনিকদের নিয়ে কাজ করার আহবান করা হয়, যা বলিউডের আর্লি রিটায়ার্ড নায়ক নায়িকা কলাকুশলীদের কথা রেফার করে,


বিশেষ করে পাঠান ও তার বসের মাঝে কথোপকথনে kintsugi র রেফারেন্স। জাপানে যে সকল পাত্র ভেঙ্গে যায় তাকে স্বর্ণ দিয়ে বাধাই করে, এতে সেই পাত্র আরো শক্ত হয় এবং এর মূল্যও বেড়ে যায়।

দেখেন ইয়াশরাজ ৫৭ বছর বয়সী শাহরুখ কে নিয়ে স্পাই একশন সিনেমা বানিয়েছেন, যার কোন ৩০০কোটির মুভি নাই, এর আগে এই স্কেলের একশন মুভি করে নাই, কিন্তু বলিউডের বিগেস্ট ওপেনিং দিয়ে দিল। আর শেষে জেনারেল এর সাথে কথা বলার সময়ও একই বিষয়ে ইঙ্গিত করতে দেখা যায়।


আর সবার শেষে ট্রেনের উপর বসে সালমান শাহরুখের ক্যাজুয়াল কনভারসেশন, তাদের পরে বলিউডে কে আসবে? পাঠান একটা একশন মুভি আবার এইটা মোটামুটি বলিউডের একটা প্রতিরুপ ও বলা যায়।


স্পাই জনরা অলরেডি স্যাচুরেটেড, বন্ড, মিশন ইম্পসিবল ফ্রেঞ্চাইজি মোটামুটি সব কিছু দেখায় দিছে, তারপর বর্ন সিরিজ দেখাইছে কোণ স্পাই এজেন্সির বিরুদ্ধে গেলে কি করতে পারে এই জনরাকে বলিউডের আবহতে বসানো বেশ কঠিন।

আমি বলব না তারা কাজটা ১০০ তে ১০০ করতে পেরেছে, বা নতুন কিছু দেখিয়েছে, তবে যতটুকু দেখিয়েছে তার উপস্থাপনা ভালো ছিলো। এটলিস্ট রাইটিং এর পার্সপেক্টিভ থেকে এটাই মনে হয়েছে।

Pathan Movie Review, Shahrukh Khan’s Pathan Movie Download Link


ভালো রাইটার ছাড়া ভালো সিনেমা বানানো ইম্পসিবল, আর ভালো রাইটার যে ক্রিঞ্জ এলিমেন্ট দিয়েও টাইট স্ক্রিনপ্লে তৈরি করতে পারে তার প্রমাণ ই পাঠান।

Pathan Movie Download Link 2023

Movie NamePathan (2023)
ArtistsShah Rukh Khan, Deepika Padukone, John Abraham
Movie Size300MB, 700MB, 1.1GB
Movie TypeAction, Spy
Quality480p, 720p, 1080p, 4K
FormatMp4, MKV, AVI, MPEG
Duration2h 26m

How To Download Pathan Movie?

Shah Rukh Khan’s Pathan movie has been released and is receiving a lot of praise. If you are eager to download the movie, follow the steps below:

  • Install the Amazon Prime Video App.
  • Create an account and log in.
  • Purchase a subscription plan.
  • Select the Hindi language.
  • Click on Download/Watch.

Pathan Full Movie Download Filmyzilla (2023)

The pairing of Shah Rukh Khan and Deepika Padukone in Pathan is expected to create a buzz in the cinema. The movie is anticipated to be one of the top films of the year. However, we advise against accessing pirated websites like Filmyzilla for downloading Pathan. While Filmyzilla may offer the movie in high quality such as 480p, 720p, 1080p, and 4K, it is illegal and unsafe to do so.

Pathan Full Movie Online Download 2023

Pathan movie has been released for public viewing. However, we strongly recommend watching the film in theaters instead of resorting to downloading from torrent sites. Downloading movies from torrent sites is illegal and poses risks to your device and online security. Therefore, it is best to avoid torrent sites altogether.

Pathan Full Movie Download Filmymeet

Filmymeet is a well-known pirated website often used for downloading pirated movies. However, it is important to note that downloading movies from Filmymeet or any other similar website is illegal and can expose you to various risks. We strongly advise against using pirated websites and recommend supporting the film industry by watching movies through legal means.

FAQs

How do I download the Pathan film?

Currently, there is no legal option available for downloading the Pathan film. We recommend watching it in the nearest cinema.

Conclusion

This article provides information about Shah Rukh Khan’s latest movie, Pathan Full Movie Download FilmyZilla (2023). We have addressed common queries related to downloading the movie in this article. It is important to note that piracy is illegal, and we strongly discourage accessing pirated websites. We urge our readers to support the film industry by watching movies through legal channels. Please refrain from using and promoting piracy websites. Thank you.

Disclaimer: Our website Tvhex.Com does not encourage or endorse piracy in any form. We strictly comply with copyright laws and do not provide or endorse download links to pirated content. The purpose of our website is to educate readers about the dangers of piracy and promote the support of the film industry. We strongly advise our readers to avoid accessing and using piracy websites. Always opt for legal and authorized sources to enjoy movies and other entertainment content.

Box Office Collection

Pathan movie has been performing exceptionally well at the box office since its release. As of the latest update, the movie has grossed over $100 million worldwide. It has received positive reviews from both critics and audiences, contributing to its success. Pathan’s box office collection is expected to continue to grow in the coming weeks.

Pathaan এর ট্রেইলার দেখলাম। আহামরি কিছু দেখলাম না। মনে হলো গরীবের Fast & Furious দেখলাম। কাহিনী ও সেই ব্রিটিশ আমলের।

টেরোরিস্ট হামলা, রিটায়ার্ড সোলজার রিটার্ন, টেরোরিস্ট খতম, মাঝখানে একটু আইটেম ড্যান্স। কাহিনী খতম। শাহরুখ এর Action এর নামে Fast & Furious + Mission Impossible হালকা র উপর ঝাপসা মেরে দিছে।

এই বয়সে Acton মুভির ভুত বুড়োর মাথায় কেমনে চাপসে God Knows. আর দীপিকা র Action দেখে তো বমি এসে গেছে। ওয়াক থু। এর থেকে ক্যাটরিনা নিলে অনেক ভালো হতো। ওর টাইগার মুভির অল্প সময়ের Action অনেক ভালো লাগছিলো।

লাস্টে SRK এর একটা ডায়লগ আছে, “একজন সোলজার এটা কখনো জিজ্ঞেস করে না যে দেশ তার জন্য কি করেছে। সে সব সময় এটা জিজ্ঞেস করে নিজেকে যে সে দেশের জন্য কি করতে পারে।” এত্ত হাসি পাইছে সেটা শুনে।

SRK মনে হয় Allu Arjun এর Suriya মুভিটা দেখে নাই। দেশ যদি এমন কিছু করত তাহলে আর প্রশ্ন করার দরকার ই ছিলো না। তখন প্রশ্ন করত এটা যে এটাই কি সেই দেশ যে দেশের জন্য আমার বাবা যুদ্ধ করেছিলেন?

ট্রেইলার এ খুব অল্প সময়ে র জন্য John Abraham কে দেখানো হয়েছে। অইটুকু ই ব্লাস্ট ছিলো ট্রেইলার এর। Action, Expression, Dialogue সব কিছুই ছিলো দেখার মত। আর 6 Pack Body তো পুরাই 🔥

🔥🔥 Dhoom, Race 2, Shootout At Wadala, Mumbai Saga, Ek Villain Returns মুভি যারা দেখেছেন তারা ভালো করে ই জানেন হিরোর পাশাপাশি ভিলেন ক্যারেকটার এ ও জন কত দুর্ধর্ষ। আবার জন কে ভিলেন হিসেবে দেখার জন্য অনেক এক্সাইটেড। মুভি টা শুধু John Abraham এর জন্য ই দেখব। অপেক্ষায় রইলাম।

pathan The hunter trailer রিভিউ

বাপরে!!! পাঠান মনে হলো হলিউড লেভেল পার করে ফেলছে।

অস্থির ট্রেইলার!! শাহরুখকে দীর্ঘদিন পর এভাবে দেখতে অনেকটাই প্রমিজিং লাগছে। সব ইউটিউবাররা মনে হয় ভিডিও তৈরী শুরু করে দিছে।

এন্ড দিপীকা পাডুকন বেসরম রং নিয়ে কন্ট্রোভার্সি আসলেই ঠিক ছিলো না। দিপীকাকে দেখে বোঝা যাচ্ছে গানটা আসলে স্টোরি ডিমান্ড করে। ওই সেইম ড্রেসে তাকে একশন করতে দেখা গেছে। এন্ড জন আব্রাহাম এন্ড হিজ হান্টেড ভয়েস!!

সো পাঠান দ্য হান্টার আমার কাছে তো অস্থির লেগেছে। আপনাদের কেমন লাগলো জানাবেন! আরেকটা কথা হলো মুভি বিনোদন উপভোগ করার জন্য,চুল ছেড়া বিশ্লেষণের জন্য নয়।

So the trailer on fire.🔥
The real king is back.🔥
The real Bollywood are back.🔥

শাহরুখ খানের আপকামিং মুভি “পাঠান”এর লেটেস্ট নিউজ 🔥

 
মুভি তে শাহরুখ খানের নাম থাকবে ” Raw Agent Feroz Pathaan”.
 
এছাড়াও আরেক টি জিনিস জানলে অবাক হবেন মুভি তে গার্ড হিসেবে হায়ার করা হয়েছে হলিউডের বিখ্যাত অভিনেতা “আইলেজ বাডগ্রুব” মুভিটি থ্রিলার,
 
আ্যাকশন ও ড্রামার দারুন কনসেপ্ট থাকবে। এছাড়া রানটাইম লিক হয়ে গিয়েছে ২ ঘন্টা ২৬ মিনিট ❤️
 
পাঠান মুভি রিভিউ
(image credit: YRF/Yash Raj Film)

Pathaan Movie Review in Bangla

Pathaan সিনেমার জন্য যেসব প্লানিং YRF এর নিলে ভালো হয় বলে ব্যক্তিগতভাবে মনে করি –
 
——————
 
👉 সিনেমার কোনো কিছুই লিকড যাতে না হয় সে ব্যাপারে আরো মনযোগ দেওয়া।
 
👉 সিনেমার ট্রেইলার না দিলেই ভালো হয় সিম্পল টিজার রাখা। স্টোরি সম্পর্কে কোনো আইডিয়াই আগে দেবার প্রয়োজন নেই। ট্রেইলার যদি কাট করতেই হয় তবে এমনভাবে কাট করা যাতে গল্পের ১০% ও রিভিল না হয়। অনলি একশন আর ডায়লগ বেজড হয়।
 
👉 সিনেমার পেইড প্রিভিউ, হল বুকিং ও প্রমোশন আরো আগে থেকে করা।
 
 
👉 গানগুলো আগে রিলিজ দিলেও যেন ফুল ভিডিও না দেওয়া হয়, লিরিকাল বা শর্ট করে দেওয়া হয়।
 
👉 প্রথম উইকেন্ডে টিকিট রেট হাই রাখা। কারণ অনেক বছর পর শাহরুখ আসবে বিগ স্ক্রীনে তো টিকিট রেট হাই প্রথম ৩/৪ দিন রাখলে সমস্যা হবেনা। এরপর থেকে নরমাল রেট রাখা যেন ফ্যামিলি অডিয়েন্সের উপর অধিক টিকিট রেটের চাপটা না আসে।
 
 
👉 সিনেমা মুক্তির আগে সিনেমার অভিনেতা অভিনেত্রী ডিরেক্টর বা টিম মেম্বারের কারোর প্রমোশনের খাতিরে বানিয়ে অতিরঞ্জিত স্টেটমেন্ট না দেওয়া। যতটা সম্ভব সাদামাটা রাখা ও সারপ্রাইজ হিসাবে প্রজেক্ট টা রাখা উচিৎ।
 
 
👉 গত যে কয়টা শাহরুখের সিনেমা এসেছে ও অসফল হয়েছে তার First Half ডিসেন্ট বা ভালো স্টার্ট ভালো হলেও সেকেন্ড হাফ খাপছাড়া হয়। তাই ক্রিস্পি স্ক্রীনপ্লে আর দূর্দান্ত ক্লাইমেক্স সহ ভালো সেকেন্ড হাফ সবচেয়ে জরুরী। সেটা নিশ্চিত করতে হবে।
👉 ওভারসীসে ও ডমেস্টিকে সবচেয়ে বেশি স্ক্রীন নিশ্চিত করা।
 
👉 সম্ভব হলে সাউথ ভার্শনে রিলিজ ও সেখানে প্রমোশন করা যেহেতু নেক্সট সিনেমা Atlee Kumar এর সাথে।
 
👉 Salman Khan কে ট্রেইলারে / টিজারে ইউজ করা। যদিও ফ্যান ওয়ার হয় ক্রেডিট নিয়ে। কিন্ত Sooryavanshi ও স্টার শো করিয়ে বাজার গরম করেছে তো Tiger 3, Pathaan এ সেটা করাতে দোষের কিছু নেই।
 
 
এটা আদ্দিকাল না যে লোকে KKHH দেখতে এসে সারপ্রাইজড হবে। সবাই সব অনলাইনের যুগে জেনে যায় কি হবে, কে কে আছে। কাজেই সেটাকে প্রমোশনে কাজে লাগানো উত্তম।
 
PATHAAN SONGS & SINGERS EXCLUSIVE
 
PATHAAN এর মিউজিক কম্পোজিশনের দায়িত্বে রয়েছেন এনার্জিটিক বিশাল & শেখর জুটি । ফিল্মের মিউজিকের জন্য বাজেটের এক বিশাল অংশ খরচ করেছেন আদিত্য চোপড়া
 
ফিল্মে টোটাল 5/6 টা সং রেকর্ড করা হয়েছে। ফিল্মের ফাইনাল কাটে দুয়েকটা সং বাদ দিতে পারে । তারমানে এই না যে ফিল্মের আধাঘন্টা যাবত গানই চলবে ; আপনারা জানেন এই যামানায় ফিল্মে সংয়ের রানটাইম অনেকটাই কমে এসেছে । প্রতিটি গানের রানটাইম আড়াই থেকে 3 মিনিটের বেশি হবেনা
 
——————————————————————————
 
দেখে নেওয়া যাক ফিল্মে টোটাল সং আর সিঙ্গারদের নাম :
 
 
1️⃣ ARIJIT SINGH –
 
HINDI-SPANISH-ENGLISH কোরাসে “NESHA CHADHA” টাইটেলের রোমেন্টিক সং । ইতিমধ্যে আপনারা জেনে গেছেন, যার কিছু অংশ লিকও হয়ে গিয়েছিলো । [ শাহরুখ – অরিজিত জুটির পূর্বের গানগুলোর মতোই চমৎকার একটি রোমেন্টিক মেলোডির গান পেতে যাচ্ছে অরডিন্যান্স ]
 
 
2️⃣ FARHHAD BHIWANDIWALA –
 
ENERGETIC SONG [ “নক নক, তেরা বাপ আয়া ” খ্যাত সিঙ্গার ] । এক PR ইন্টারভিউতে জানিয়েছেন , “তেরা বাপ আয়া” গানের থেকেও হার্ডকোর আর এনার্জিটিক হতে চলেছে PATHAAN এ তার গানটি ]
 
 
3️⃣ SHAHID MALLY-
 
হালকা দেশভক্তিমূলক PATRIOTIC SONG [ “তো ঢিশুম ,” ” ম্যায় বান্নি তেরা রাধা ” সং খ্যাত সিঙ্গার । তারমানে এইনা যে দেশভক্তিতে হাউমাউ করে কান্নাকাটি করবে , হালকা দেশত্ববোধের ফিলিংসের তৈরি গানটি ]
 
 
4️⃣ VISHALl DADLANI
 
PATHAAN ENTRY & TITLE SONG [ কিং খানের DON 2 এর চেয়েও বিজ্ঞেস্ট এন্ট্রি হতে চলেছে পাঠানে । একই সাথে এটা ফিল্মের টাইটেল সং । মাসালাদার এনার্জিটিক ধাচের হবে গানটি ]
 
 
5️⃣ HAITHAM RAFI
 
ARABIC SONG [ ইন্টারন্যাশনালি ও বিশেষকরে মধ্যপ্রাচ্যে তুমুল জনপ্রিয় একজন সিঙ্গার । PATHAAN aka SRK র মিশন চলাকালীন সময়ে গুরুত্বপূর্ণ একটি গান হতে চলেছে । যা আরবি-হিন্দি কোরাস সং হতে পারে ]
 
——————————————————————————
 
NOTE :
 
🟠 সর্বশেষ সংযোজনে, KK এর একটা গান থাকার বাজ শোনা গেছে , তবে সেটা পুরোপুরি কনফার্ম না
 
🟡 গান রেকর্ডিংয়ের কাজ অনেক আগেই কমপ্লিট । ফারাহ খান একটি গানের কোরিয়োগ্রাফি করেছেন । ফিল্মে ফিমেল সিঙ্গারদের সম্পর্কে এখনো বিস্তারিতভাবে জানা যায়নি ।
 
একাধিক সিঙ্গারের কোরাস ভয়েসে গান থাকতে পারে । আর ফিল্মে শেষ পর্যন্ত কয়টা সং থাকবে সেটা কনফার্ম বলা যাবেনা । কারণ মুভির প্রয়োজনে কোন গান বাদ দিতে পারে আবার এড করতে পারে ।
 

পাঠান মুভি ডাওনলোড লিংক, শাহরুখ খান এর নতুন ছবি, পাঠান লিংক এইচডি, পাঠান হিন্দি নতুন মুভি।

 

Kaleidoscope Netflix Series Review Link

 
🔰 #Pathaan আপডেট
 
◼️YRF এর স্পাই ইউনিভার্সের আপকামিং ফিল্ম #Pathaan এ ৪ টি একশন সিকোয়েন্স ও ৩ টি গান থাকবে।
 
◼️একশন সিকোয়েন্স গুলো তুর্কি, দুবাই ও স্পেনের ভিএফএক্স প্লেট ইউজ করে YRF স্টুডিও তে শ্যুট করা হয়েছে।
 

পাঠান মুভির গল্প, পাঠান ডাওনলোড লিংক এইচডি প্লাস, কিভাবে শাহরুখ খান এর নতুন মুভি ডাওনলোড করব?, পাঠানের গান এর কথা, পাঠান ছবিতে সালমান খানের নাচ ভাইরাল, সালমানের সাথে শাহরুখ খানের প্রেম নিবেদন।

 
◼️তিনটি গানের মধ্যে দুইটি স্পেনে এবং একটি ইন্ডিয়ায় শ্যুট করা হয়েছে।

পাঠান মুভির সমালোচনা

 

গতকাল Pathaan এর প্রথম গাম Besharam Rang আসার পর থেকেই অনেক আলোচনা সমালোচনা হচ্ছে। এর মধে অন্যতম একটা সমালোচনা যেটা চোখে পড়লো সেটা হচ্ছে লিরিক্স নাকি ভালো হয় নি। লিরিক্স ভালো কি খারাপ তা বিচার করার জন্য আসুন আগে লিরিক্স গুলো বুঝার চেষ্টা করি।

 

প্রথমত শুধু ভাইব করার জন্যেই লুপে দিয়ে বারবার শুনছিলাম গানটা। বার বার শুনতে থাকার একটু পর গিয়ে লিরিক্স গুলো মাথায় ঢুকা শুরু করলো। তারপর আমি উপলব্ধি করলাম এই গানটিতে মানুষের বারবার ভুল করার স্বভাবটিতে আলোকপাত করা হয়েছে।

 

প্রথম স্তবকে কথক প্রেম তার কী ক্ষতি করেছে তা উল্লেখ করার মাধ্যমে প্রেমে পড়া তার ভুল হিসেবে চিহ্নিত করেছেন । “Humein Toh Loot Liya Milke Ishq Walon Ne” মানে প্রেমের সওদাগররা তাকে লুট করেছে। প্রেমের সওদাগরদের দ্বারা তিনি তার আগের প্রেমিকদের বুঝিয়েছেন।

 

“Bahut Hi Tang Kiya Ab Tak Inn Khayalon Ne” মানে তার আগের প্রেমিকদের স্মৃতি এখনও তাকে বিতাড়িত করে। প্রেম যেহেতু তাকে লুট করেছে এবং তার মনকে কলুষিত করেছে তাই প্রেমে পড়া তার জন্য অনেক বড় একটি ভুল ছিল।

 

দ্বিতীয স্তবকে কথক বলেছেন যে কী কারণে মানুষ আবার একই ভুল করতে ফিরে যায়। প্রতিটা ভুলের পর মানুষ কিছু সময়ের জন্য ভালো হয়ে যায়। তারা বলে “এই ভুল আর কখনোই করবো না”। কিন্তু কিছুক্ষণ পরেই তাদের ভালে হওয়ার নেশাটা কেটে যায়। “Nasha Chadha Jo Shareefi Ka Utaar Phenka Hai” মানে তার মধ্যে ভালো সাজার যে নেশাটি উঠেছিল তিনি তা কাটিয়ে ফেলেছেন।

 

তারপর তারা আবার নির্লজ্জ হয়ে যায়। “Besharam Rang Kahan Dekha Duniya Walon Ne” মানে পৃথিবী তার নির্লজ্জতার রং এখনো দেখেনি । তিনি এইবার সেই রং পৃথিবীকে আরও দেখাবেন।

 

তৃতীয় স্তবকে বলেছেন সম্পূর্ণ নতুন মানুষে পরিণত হওয়ার পরেও কীভাবে মানুষ ভুল করতে থাকে। “Mujhmein Nayi Baat Hai” মানে এখন তিনি নতুন একজন মানুষ । “Nayi Aadaton Ke Saath Hai” মানে তার এখন নতুন নতুন অভ্যাস তৈরী হয়েছে।

 

এই সমস্ত কিছু সত্ত্বেও ভুল করা তার জন্য অনিবার্য। “Hai Jo Sahi Woh Karda Nahi” মানে সে সঠিক কাজ করবেই না। “Galat Hone Ki Yahi Toh Shuruaat Hai” মানে এখন এটা তার নতুন ভুল করার নতুন সূচনা। এভাবেই মানুষেরা তাদের জীবনে একটার পর একটা ভুল করতেই থাকে আর ভুলের চক্রের মধ্যে আটকে থাকে।

 

এখন এই ধরনের কাব্যিক লিরিক্স যদি মানুষের খারাপ লেগে থাকে তাহলে তাদের জন্য লুঙ্গি নাচ, ঘুঙরু ভেঙে গেছে, বেবির ব্যাস ভালো লাগে টাইপ গানই শ্রেয়।

Siddharth Anand and Abbas Tirewala; These two writers are the biggest heroes of Pathan’s success. No matter how the story or sequence of the movie Pathan is arranged, there is no doubt that the dialogues of the movie are written for the critics of Shahrukh, even though they appear to be part of the movie.

If you can follow from the very first teaser,
Kya jante ho tum pathan ke bare mein: What do you know about Shah Rukh?

3 saal se uski koi khabar nahi: 3 years ago (now it’s been 4 years) he didn’t have any other movie after Zero movie.

Apne last mission mein wo pakda gaya; Zero movie was a flop.
Suna hai bahut torture kiya use; After the release of the movie Zero, Shah Rukh has been trolled a lot.

Pata nahi hai ki pathan mar gaya hai ya; Everyone is saying that Shahrukh will not be able to stand up anymore, stardom is over.
Zinda hai………; Now that the movie has released and the box office is saying (Shah Rukh is alive)

In addition, the beginning and end of the film calls for the use of old wounded or early retired soldiers, which refers to Bollywood’s early retired hero and heroine crew.

Especially the reference to kintsugi in the conversation between Pathan and his boss. In Japan, pots that break are lined with gold, making the pot stronger and more valuable.

See, Yashraj has made a spy action movie with 57-year-old Shah Rukh, who has no 300 crore movie, has not done an action movie of this scale before, but gave it the biggest opening in Bollywood. And at the end, while talking to the general, the same thing can be seen hinted at.

Pathan Movie Download Link

And lastly Salman Shahrukh’s casual conversation sitting on the train, who will come to Bollywood after them? Pathan is an action movie and it can be said that it is a replica of Bollywood.


Spy people are already saturated, Bond, Mission Impossible franchise has shown almost everything, then the Bourne series has shown what can be done when going against a spy agency, it is difficult to put these people in Bollywood context.

I wouldn’t say they did the job 100/100, or showed anything new, but what they showed was a good presentation. This is what it looks like from the perspective of essay writing.


It’s impossible to make a good movie without a good writer, and send proof that a good writer can make a tight screenplay even with cringe elements.

Saw the trailer of Pathaan. I did not see anything unusual. I thought I saw the poor man’s Fast & Furious. The story is also from the British period.

Terrorist attack, retired soldier return, terrorist elimination, little item dance in between. The story is over. In the name of Shahrukh’s action, Fast & Furious + Mission Impossible has blurred the light.

At this age, God knows how the ghost of the movie Acton gets stuck in the head. And seeing Deepika’s action made me feel sick. walk thou Katrina would have been much better than this. The short action of his Tiger movie was very good.

SRK has a dialogue in Last, “A soldier never asks what the country has done for him. He always asks himself what he can do for the country.” I got so much laughter after hearing that.

SRK seems not to have seen Allu Arjun’s Suriya movie. If the country did such a thing, there would be no need to ask any more questions. Then the question was that this is the country for which my father fought?

John Abraham is shown briefly in the trailer. That was the blast of the trailer. Action, Expression, Dialogue everything was worth watching. And 6 Pack Body is complete

🔥🔥 Those who have seen Dhoom, Race 2, Shootout At Wadala, Mumbai Saga, Ek Villain Returns movie know very well how violent the hero and villain characters are. Very excited to see John as a villain again. I will watch the movie only for John Abraham. I waited.

Pathan The Hunter trailer review

শাহরুখ খানের পাঠান মুভি রিভিউ ডাওনলোড লিংক

Back!!! Pathan seems to be crossing the Hollywood level.

Unsettling trailer!! Seeing Shahrukh like this after a long time is very promising. All YouTubers seem to have started making videos.

And Deepika Padukone’s Besram color controversy was not really right. Seeing Deepika, it is understood that the song actually demands a story. She was seen doing action in that same dress. And John Abraham And His Haunted Voice!!

So Pathan the Hunter is unsettling to me. Tell me how you feel! Another thing is that movies are meant to be enjoyed, not for hair-splitting analysis.

So the trailer on fire.🔥
The real king is back.🔥
The real Bollywood are back.🔥

Shah Rukh Khan’s Upcoming Movie “Pathan” Latest News 🔥Shah Rukh Khan’s name in the movie will be “Raw Agent Feroz Pathaan”.Also, one more thing you will be surprised to know is that the famous Hollywood actor “Eilage Budgrub” has been hired as a guard in the movie. The movie is a thriller,Action and Drama will have great concept. Besides, the runtime has been leaked for 2 hours and 26 minutes

Pathaan Movie Review in Bangla

I personally think that 

YRF ‘s plans for Pathaan are better –

——————👉 Paying more attention to ensure that nothing of the movie is leaked.👉 If you don’t give a trailer of the movie, it is better to keep a simple teaser. There is no need to give any idea about the story beforehand. If the trailer has to be cut, cut it in such a way that 10% of the story is not revealed. Only action and dialogue based.👉 Paid movie previews, bookings and promotions are done in advance.

👉 Even if the songs are released earlier, the full video should not be given, lyrical or short.👉 Keeping the ticket rate high in the first weekend. Because Shah Rukh will come on the big screen after many years, there will be no problem if the ticket rates are kept high for the first 3/4 days. From then on keeping the normal rate so that the pressure of higher ticket rates does not come on the family audience.👉 Do not make exaggerated statements for the sake of promotion of any of the actors, actresses, directors or team members of the movie before the release of the movie. The project should be kept as simple as possible and kept as a surprise.#Also Read:  

Pushpa Movie Review – PUSHPA MOVIE REVIEW, Pushpa Box Office Report👉 How many movies of Shah Rukh have come out and failed, but the first half is decent, but the second half is missed. So a good second half with a crispy screenplay and a great climax is most important. It must be confirmed.👉 Ensuring maximum screens overseas and domestically.👉 If possible release in south version and promote there as next movie with Atlee Kumar.👉 Using Salman Khan in Trailer / Teaser. Although Fan War is about credit. But 

Sooryavanshi and stars have heated up the market by doing shows, so there is nothing wrong in doing that in Tiger 3, 

Pathaan .#Also Read:  

KGF Chapter 2 Review by YashIt won’t be long before people come to see KKHH and be surprised. Everyone knows what’s going on, who’s who in the online era. So it is better to use it in promotion.

PATHAAN SONGS & SINGERS EXCLUSIVEPATHAAN is composed by energetic duo Vishal & Shekhar. Aditya Chopra spent a huge chunk of the budget on the film’s musicTotal 5/6 songs were recorded in the film. A couple of songs may be omitted from the final cut of the film. This does not mean that the music will continue for half an hour of the film; You know the runtime of Sanjay films has reduced a lot in this era. The runtime of each song shall not exceed 2.5 to 3 minutes

——————————————————————————Let’s see the total songs and singers names in the film:1️⃣ ARIJIT SINGH –Romantic song titled “NESHA CHADHA” in HINDI-SPANISH-ENGLISH chorus. You already know, some parts of which were leaked. [ Ordinance is going to have a romantic melody song as good as Shahrukh – Arijit duo’s previous songs ]2️⃣ FARHAD BHIWANDIWALA –ENERGETIC SONG [ “Knock Knock, Tera Baap Aya” fame singer]. Said in a PR interview, his song in PATHAAN is going to be more hardcore and energetic than the song “Tera Baap Aya”.

3️⃣ SHAHID MALLY-Light Patriotic PATRIOTIC SONG [ “To Dhishum,” “May Banni Tera Radha” song famous singer. That is not to say that the song is made up of light patriotic feelings.4️⃣ VISHALl DADLANIPATHAAN ENTRY & TITLE SONG [ Pathaan is going to be a wiser entry than King Khan’s DON 2. It is also the title song of the film. The song will be in the energetic style of Masalada]5 ️⃣ HAITHAM RAFIARABIC SONG [ A very popular singer internationally and especially in the Middle East. PATHAAN aka SRK is going to be an important song during his mission. which may be an Arabic-Hindi chorus song]

——————————————————————————

NOTE :🟠 In the latest addition, KK is rumored to have a song, but it is not fully confirmed🟡 Song recording work is complete long ago. Farah Khan choreographed a song. Details about the female singers in the film are not known yet.Multiple singers can have songs in chorus voice. And it cannot be confirmed how many songs will be in the film at the end. Because any song can be removed and added again for the needs of the movie.

Pathan Movie Download Link, Shah Rukh Khan New Movie, Pathan Link HD, Pathan Hindi New Movie.

Kaleidoscope Netflix Series Review Link🔰 #Pathaan update◼️YRF’s spy universe upcoming film #Pathaan will have 4 action sequences and 3 songs.◼️The action sequences were shot at YRF Studios using VFX plates in Turkey, Dubai and Spain.#Also Read:  

Jawan Movie Review Jawan Movie Review

Pathan Movie Story, Pathan Download Link HD Plus, How to Download Shah Rukh Khan’s New Movie?, Pathan Song Lyrics, Salman Khan’s Dance Viral in Pathan, Shahrukh Khan’s Love Offer with Salman.◼️Out of the three songs, two were shot in Spain and one in India.

Pathan movie review

Since the release of Pathaan’s debut film Besharam Rang yesterday, there has been a lot of discussion and criticism. One of the criticisms that was noticed in it was that the lyrics were not good. To judge whether the lyrics are good or bad, let’s first try to understand the lyrics.

First of all I was listening to the song repeatedly on loop just to get the vibe. After listening to it again and again, the lyrics started entering the head. Then I realized that this song highlights the human tendency to make repeated mistakes.

In the first stanza the narrator identifies his mistake in falling in love by mentioning what love has done to him. “Humein Toh Loot Liya Milke Ishq Walon Ne” means the love merchants have looted her. By love merchants he refers to his previous lovers.

“Bahut Hi Tang Kiya Ab Tak Inn Khayalon Ne” means memories of her previous lovers still haunt her. Falling in love was a big mistake for him as love robbed him and corrupted his mind.

In the second stanza the narrator tells why people go back to making the same mistakes. After every mistake people get better for a while. They say “I will never make this mistake again”. But after a while, their addiction to being good ended. “Nasha Chadha Jo Shareefi Ka Utaar Phenka Hai” means that he has overcome the addiction of good taste that arose in him.

Then they become shameless again. “Besharam Rang Kahan Dekha Duniya Walon Ne” means the world has not yet seen the colors of his shamelessness. He will show the world more of that color this time.

The third stanza tells how people continue to make mistakes even after becoming completely new people. “Mujhmein Nayi Baat Hai” means now he is a new man. “Nayi Aadaton Ke Saath Hai” means he has developed a new habit now.

Despite all this, mistakes are inevitable for him. “Hai Jo Sahi Woh Karda Nahi” means he will not do the right thing. “Galat Hone Ki Yahi Toh Shuruaat Hai” means now it’s a new start for him to make new mistakes. This is how people keep making mistakes one after another in their life and get stuck in the cycle of mistakes.

Now if people like these kind of poetic lyrics, then for them Lungi Naach, Ghungru broke, Baby Vyas likes type songs are better for them.

Leave a Comment

Total Views: 1116

Scroll to Top